П`ятниця, 29.03.2024, 17:17

Немильнянська ЗОШ І-ІІ ступенів

Меню сайту
Наше опитування
Яку інформацію Ви хотіли б побачити на нашому сайті
Всього відповідей: 14
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Пошук
Календар
«  Грудень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Архів записів
Друзі сайту
Головна » 2017 » Грудень » 9 » Статут Немильнянської школи
18:23
Статут Немильнянської школи

ІІ.  Організація  навчально-виховного  процесу

 

2.1.  Навчальний  заклад  планує свою  роботу  самостійно  відповідно  до  перспективного, річного  плану.  В  плані  роботи  відображаються  найголовніші  питання  роботи  навчального  закладу, визначаються  перспективи  його  розвитку. План роботи затверджується радою  навчального  закладу.

 2.2.  Основним  документом,  що  регулює  навчально-виховний  процес, є  робочий навчальний  план,  що  складається  на  основі  типових  навчальних  планів,  розроблених  та  затверджених  Міністерством  освіти  і  науки  України ,  із  конкретизацією  варіативної  частини  і  визначенням  профілю  навчання .

         Робочий  навчальний  план  навчального  закладу  державної  і комунальної форм  власності  погоджується  радою  навчального  закладу  і затверджується  відповідним  органом  управління  освітою.

         У  вигляді  додатків  до робочого навчального  плану  додаються  розклад  уроків (щоденний,  тижневий)  та  режим  роботи  (щоденний, річний).

    1. Відповідно  до  робочого  навчального  плану  педагогічні  працівники  даного  навчального закладу самостійно  добирають  програми , підручники,  навчальні  посібники, що мають  гриф  Міністерства освіти і науки України, а також науково-методичну літературу, дидактичні  матеріали, форми, методи, засоби  навчальної  роботи, що мають забезпечувати  виконання  статутних  завдань  та  здобуття  освіти  на  рівні державних  стандартів.

 2.4.  Навчальний  заклад  здійснює  навчально-виховний  процес   за  денною формою  навчання.

 2.5.  Зарахування  учнів  (вихованців)  до  навчального  закладу  здійснюється  за  наказом    директора  на  підставі  особистої  заяви  (для  неповнолітніх – заяви  батьків або осіб, які їх  замінюють)  або направлень  відповідних  органів  управління  освітою, а також свідоцтва  про  народження  (копії),  паспорта,  медичної  довідки  встановленого зразка,  документа  про  наявний  рівень  освіти (крім  дітей,  які  вступають  до  першого  класу).

         У разі потреби учень може перейти протягом будь-якого року навчання до іншого навчального закладу. Переведення учнів до іншого навчального закладу здійснюється за наявності особової справи  учня встановленого Міністерством освіти і науки України зразка.

         2.6. У школах першого-другого ступеню навчання для учнів за бажанням батьків або осіб, які їх замінюють, при наявності належної навчально-матеріальної бази, педагогічних працівників, обслуговуючого персоналу можуть створюватись групи продовженого дня.

         Зарахування до груп продовженого дня і відрахування дітей із них здійснюється наказом директора навчального закладу на підставі заяви від батьків.

          Визначається  режим  роботи  груп  продовженого  дня.

          2.7. Структура  навчального  року , а  також  тижневе  навантаження  учнів  встановлюються   навчальним  закладом  в  межах  часу, що  передбаченим  планом.

           Навчальні заняття розпочинаються  1  вересня  у  День  знань  і  закінчується  у  початкових класах -  25  травня,  у 5-9-х  -  31  травня .

           Навчальний  рік  поділяється  на  семестри : перший  з  01.09.  до 31.12;  другий  з 13.01   до

    25(31).05.

2.8.   Відволікання  учнів  від  навчальних  занять  на  інші  види  діяльності  забороняється (крім  випадків,  передбачених  законодавством  України ).

    1. За  погодженням  з  відповідними  структурними  підрозділами  районної (міської ) державної  адміністрації з урахуванням  місцевих  умов, специфіки  та  профілю  навчального  закладу  запроваджується  графік  канікул.  Тривалість  канікул  протягом  навчального   року  не  повинна  становити  менш  як  30  календарних  днів.

2.10.  Тривалість  уроків  у  навчальному  закладі  становить : у  перших  класах - 35 хвилин ,

  у  2-4  класах  -  40  хвилин,  у  5- 9  класах  -  45  хвилин.  Зміна  тривалості   уроків  допускається  за погодженням з  відповідними  органами   управління  освітою  та  територіальними   установами   державної   санітарно-епідеміологічної  служби.

 2.11.   Щоденна  кількість  і  послідовність  навчальних  занять  визначається   розкладом  уроків,  що  складається  на  кожен  семестр  відповідно  до  санітарно-гігієнічних   та педагогічних  вимог,  погоджується  радою  навчального  закладу  і  затверджується директором.

Тижневий  режим  роботи  навчального  закладу  затверджується  у  розкладі  навчальних занять.

Крім різних форм обов’язкових   навчальних  занять, у  навчальному  закладі  проводяться    індивідуальні,  групові,  факультативні  та  інші  позакласні  заняття  та  заходи,  що  передбачені  окремим  розкладом  і  спрямовані  на  задоволення  освітніх  інтересів учнів  та  на  розвиток  їх  творчих  здібностей,  нахилів  і  обдаровань.

2.12.   Зміст, обсяг і характер  домашніх  завдань  з  кожного  предмету  визначаються вчителем  відповідно  до  педагогічних  і  санітарно-гігієнічних  вимог  з  урахуванням індивідуальних   особливостей  учнів.

 2.13.   У  навчальному  закладі  визначення  рівня  досягнень  учнів  у  навчанні  здійснюється   відповідно  до  діючої  системи  оцінювання  досягнень  у  навчанні  учнів  (вихованців), ведеться  тематичний  облік  знань.

У документі про освіту (табель успішності, свідоцтві, атестаті) відображаються    досягнення  учнів  у  навчанні  за  семестри,  навчальний  рік  та  державну  підсумкову атестацію.

    1. Результати  семестрового, річного, підсумкового  оцінювання  доводяться  до  відома учнів  класним  керівником  (головою  атестаційної  комісії).
    2. Порядок  переведення  і  випуск учнів  навчального  закладу  визначається  Інструкцією   про  проведення  та  випуск  учнів  навчальних  закладів  системи  загальної  середньої  освіти  усіх  типів  та  форм  власності,  затвердженою  наказом   Міністерства  освіти  і  науки України від 05.02.2001 р. № 44  та  зареєстрованої  в  Міністерстві  юстиції України  08.02.2001 р. за  №120/5311 .
    3. При  переведенні  учнів  з  початкової  до  основної  школи  передусім  беруться  до уваги   досягнення  у  навчанні  не  нижче  середнього  рівня  з  української   мови, читання,  математики.
    4. Контроль за  відповідністю  освітнього  рівня  учнів, які  закінчили  певний  ступень навчання, вимогам  Державного  стандарту  загальної  середньої  освіти  здійснюється  шляхом їх  державної підсумкової  атестації.  Порядок  проведення  державної  підсумкової  атестації визначається Положенням про державну підсумкову атестацію учнів (вихованців) у системі  загальної  середньої  освіти  затвердженого  наказом  Міністерства  освіти  і  науки  України  14.12.2000 рік  № 588  та  зареєстрованого  Міністерством  юстиції  України  19.12.2000 р.  за  № 925/5146 .
    5. Учням,  які  закінчили  певний  ступень  навчального  закладу, видається  відповідний   документ  про  освіту :

    по   закінченні  початкової  школи  -  табель  успішності;

    по  закінченні  основної  школи  -  свідоцтво  про  базову  загальну  середню  освіту.

    1. За  успіхи  у  навчанні  для  учнів  (вихованців)  встановлюються форми  морального  і  матеріального  заохочення   (в  межах  коштів, передбачених  на  ці  цілі ).
Переглядів: 388 | Додав: admin | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: