Середа, 24.04.2024, 20:28

Немильнянська ЗОШ І-ІІ ступенів

Меню сайту
Наше опитування
Яку інформацію Ви хотіли б побачити на нашому сайті
Всього відповідей: 14
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Пошук
Календар
«  Грудень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Архів записів
Друзі сайту
Головна » 2017 » Грудень » 9 » Статут Немильнянської школи
18:22
Статут Немильнянської школи

 

ІV. Управління  навчальним  закладом

 

    1. Управління  навчальним  закладом  здійснюється  його  засновником  (власником). Безпосереднє  керівництво  навчальним  закладом  здійснює  його  директор. Директором може  бути  тільки  громадянин  України,  який  має  вищу  педагогічну  освіту  на  рівні  спеціаліста  або  магістра,  стаж  педагогічної  роботи  не  менш  як  3  роки. Директор  навчального  закладу  державної  та  комунальної  форм  власності  та  його заступники  призначаються   і  звільняються  з  посади  відповідним  органом  управління  освітою, а  приватного  -  власником  (засновником). Призначення  та  звільнення заступників  директора  здійснюється  за   поданням  директора  з  дотриманням  чинного  законодавства .
    2. Вищим органом  громадського самоврядування  навчального  закладу  освіти  є  конференція,  що  скликається  не  менше  одного  разу  на  рік. Делегати  загальних  зборів  (конференції) з правом  вирішального  голосу  обираються   від  таких  трьох  категорій:
  • працівники  навчального  закладу  -  зборами  трудового  колективу ;
  • учнів  навчального  закладу  другого  -  класними  зборами ;
  • батьків,  представників  громадськості  -  класними  батьківськими  зборами .

         Кожна категорія обирає однакову кількість делегатів.  Визначається  така  кількість делегатів:  від  працівників  навчального  закладу,  учнів,  батьків  і  представників  громадськості. Термін  їх  повноважень  становить один рік.

         Загальні збори (конференція)  правочинні,  якщо  в  їхній  роботі   бере  участь  не менше   половини  делегатів  кожної  з   категорій.  Рішення  приймається  простою  більшістю  голосів  присутніх  делегатів.

         Право  скликати  збори  (конференцію)  мають  голова  ради  навчального  закладу,  учасники  зборів (делегати  конференції), якщо за це  висловилось не менше  третини їх  загальної  кількості,  директор  навчального  закладу, засновник.

         Загальні  збори  (конференція):

  • обирають  раду  навчального  закладу,  її  голову,  встановлюють  термін  їх  повноважень ;
  • заслуховують  звіт  директора  і  голови  ради  навчального  закладу ;
  • розглядають питання навчально-виховної, методичної і фінансово-господарської  діяльності   навчального  закладу ;
  • затверджують  основні  напрями вдосконалення навчально-виховного процесу  розглядають  інші  найважливіші  напрями  діяльності  навчального  закладу;
  • приймають  рішення  про   стимулювання  праці  керівників  та  інших  педагогічних працівників.
    1. У  період  між  загальними  зборами  (конференцією) діє  рада  навчального  закладу.
      1. Метою  діяльності  ради  є :
  • сприяння  демократизації  і  гуманізації  навчально-виховного  процесу;
  • об’єднання  зусиль  педагогічного  і  учнівського  колективів,  батьків, громадськості  щодо  розвитку  навчального  закладу  та удосконалення  навчально-виховного  процесу;
  • формування позитивного іміджу та демократичного стилю управління навчальним  закладом;
  • розширення  колегіальних  форм  управління  навчальним  закладом;
  • підвищення ролі громадськості  у  вирішенні  питань, пов’язаних  з  організацією  навчально-виховного  процесу;

4.3.2.Основними  завданнями  ради  є  :

  • підвищення ефективності навчально-виховного процесу у взаємодії з сімєю, громадськістю,  державними   та  приватними  інституціями;
  • визначення  стратегічних  завдань,  пріоритетних  напрямів  розвитку  навчального  закладу  та  сприяння  організаційно-педагогічному  забезпеченню  навчально-виховного  процесу;
  • формування  навичок  здорового  способу  життя;
  • створення  належного  педагогічного  клімату  в  навчальному  закладі;
  • сприяння  духовному,  фізичному розвитку учнів (вихованців) та набуття  ними соціального  досвіду;
  • підтримка  громадських  ініціатив  щодо вдосконалення  навчання  та  виховання  учнів,    творчих  пошуків  і  дослідно-експериментальної   роботи  педагогів;
  • сприяння  організації  дозвілля  та  оздоровлення  учнів  (вихованців);
  • підтримка  громадських  ініціатив  щодо  створення  належних  умов  і  вдосконалення процесу  навчання  та  виховання  учнів;
  • ініціювання дій, що сприяли б неухильному  виконанню  положень  чинного  законодавства  щодо  обовязковості  загальної  середньої  освіти;
  • стимулювання  морального  та  матеріального  заохочення  учнів (вихованців), сприяння  пошуку, підтримки  обдарованих  дітей;
  • зміцнення  партнерських  звязків  між  родинами  учнів (вихованців)  та  загальноосвітнім  навчальним  закладом  з  метою  забезпечення  єдності  навчально – виховного процесу.

4.3.3.До  ради  обираються  пропорційно  представники  від  педагогічного колективу, учнів (вихованців)  ІІ  ступеня  навчання,  батьків  і  громадськості.  Представництво в  раді  й  загальна  її чисельність визначаються загальними зборами (конференцією) загальноосвітнього  навчального  закладу.

         Рішення про дострокове  припинення  роботи  члена  ради  з  будь-яких  причин  приймається  виключно  загальними  зборами (конференцією).

         На  чергових  виборах  склад  ради  оновлюється  не  менше  ніж  на  третину.

4.3.4. Рада  навчального  закладу  діє  на    засадах:

  • пріоритету прав людини,  гармонійного  поєднання  інтересів  особи,  суспільства, держави;
  • дотримання  вимог  законодавства  України;
  • колегіальності  ухвалення  рішень;
  • добровільності  і  рівноправності  членства;
  • гласності.

          Рада  працює  за  планом,  що  затверджується  загальними  зборами  (конференцією). Кількість  засідань  визначається  їх  доцільністю, але  має  бути  не  меншою  чотирьох  разів  на  навчальний  рік. Засідання  ради  може  скликатися  її  головою  або  з  ініціативи  директора  навчального   закладу,  власника  (засновника), а  також  члена  ради.

          Рішення  ради  приймається  простою  більшістю  голосів  за  наявності  на  засіданні не  менше  двох  третин  її  членів. У  разі  рівної  кількості  голосів  вирішальним  є  голос  голови  ради.

          Рішення  ради, що не  суперечать  чинному  законодавству та Статуту  навчального  закладу,  доводяться  в 7-денний термін  до відома  педагогічного  колективу, учнів  (вихованців),  батьків,  або  осіб,  які  їх  замінюють,  та  громадськості.

          У  разі  незгоди  адміністрації  навчального  закладу  з  рішенням  ради  створюється узгоджувальна  комісія,  яка  розглядає  спірне  питання .

          До  складу  комісії  входять  представники органів громадського самоврядування, адміністрації,  профспілкового  комітету  навчального  закладу.

4.5.3. Очолює  раду  навчального  закладу  голова,  який  обирається  із  складу  ради.

          Голова  ради  може  бути  членом  педагогічної  ради.

          Головою  ради  не  можуть  бути  директор  та  його  заступники.

          Для  вирішення  поточних  питань  рада  може  створювати  постійні  або  тимчасові комісії  з  окремих  напрямів  роботи.  Склад  комісій  і  зміст  їх  роботи  визначаються радою.

          Члени  ради  мають  право  виносити  на  розгляд  усі  питання,  що  стосуються  діяльності  навчального  закладу,  повязаної  з  організацією  навчально-виховного процесу, проведення  оздоровчих  та  культурно-масових  заходів.

4.3.6. Рада  навчального  закладу :

  • організовує  виконання  рішень  загальних  зборів  (конференцій);
  • вносить пропозиції щодо зміни  типу,  статусу, профільності  навчання,  вивчення іноземних  мов  та  мов  національних  меншин;
  • спільно з адміністрацією розглядає і затверджує план роботи навчального закладу та  здійснює  контроль  за  його  виконанням;
  • разом  з  адміністрацією  здійснює  контроль  за  виконанням  Статуту  навчального  закладу;
  • затверджує  режим  роботи  навчального  закладу;
  • сприяє  формуванню  мережі  класів  навчального закладу, обгрунтовуючи   її  доцільність  в  органах  виконавчої  влади  та  місцевого  самоврядування;
  • приймає  рішення  спільно з педагогічною  радою  про  представлення  до  нагородження  випускників  навчального  закладу  золотою  медаллю  “За  високі  досягнення  у навчанні ”  або  срібною  медаллю  “За  досягнення  у  навчанні”  та  нагородження учнів  похвальними  листами  “За  високі  досягнення  у  навчанні”  та  похвальними грамотами  “За  особливі  досягнення  у  вивченні  окремих  предметів”;
  • разом  із  педагогічною  радою вивчає доцільність вибору навчальних  предметів варіативної  частини  робочих  навчальних  планів, враховуючи  можливості,  потреби учнів  (вихованців),  а  також  тенденції  розвитку  регіону,  суспільства  і  держави;
  • погоджує  робочий  навчальний  план  на  кожний  навчальний  рік;
  • заслуховує звіт голови ради, інформацію директора та його заступників з  питань навчально-виховної  та  фінансово-господарської  діяльності;
  • бере участь у засіданнях атестаційної комісії з  метою  обговорення  питань  про  присвоєння  кваліфікаційних  категорій  вчителям;
  • виносить на розгляд педагогічної ради пропозиції щодо поліпшення  організації  позакласної  та  позашкільної  роботи  з  учнями  (вихованцями);
  • виступає  ініціатором  проведення  добродійних  акцій;
  • вносить на розгляд педагогічної ради та відповідного органу управління освітою  пропозиції  щодо  морального  і  матеріального  заохочення  учасників  навчально-виховного  процесу;
  • ініціює  розгляд  кадрових  питань  та  бере  участь  у  їх  вирішенні;
  • сприяє створенню  та  діяльності  центрів  дозвілля, а  також  залучає  громадськість, батьків  (осіб, які їх замінюють) до участі в керівництві гуртками, іншими видами позакласної та  позашкільної  роботи,  до  проведення  оздоровчих  та  культурно-масових  заходів  з  учнями  (вихованцями);
  • розподіляє і контролює  кошти  фонду  загального  обов’язкового  навчання, приймає рішення  про  надання  матеріальної  допомоги  учням  (вихованцям);
  • розглядає  питання  родинного  виховання;
  • бере участь за згодою батьків або осіб, які  їх  замінюють, в обстеженні  житлово-побутових  умов  учнів,  які  перебувають  в  несприятливих  соціально – економічних умовах;
  • сприяє  педагогічній  освіті  батьків;
  • сприяє  поповненню  бібліотечного  фонду  та  передплаті  періодичних  видань;
  • розглядає питання здобуття обов’язкової  загальної  середньої  освіти  учнями  (вихованцями);
  • організовує  громадський  контроль  за  харчуванням  і  медичним  обслуговуванням учнів (вихованців);
  • розглядає  звернення  учасників  навчально – виховного  процесу;
  • може  створювати  постійні  або  тимчасові  комісії  з  окремих  напрямів  роботи.

          Склад  комісій  та  зміст  їх  роботи  визначаються  радою . 

    1.  При навчальному закладі  за  рішенням  загальних  зборів  (конференції)  може створюватися  і діяти піклувальна рада та інші громадські організації, які сприяють покращенню  матеріального  забезпечення  школи.
    2.  Метою  діяльності  піклувальної  ради  є  забезпечення  доступності  загальної  середньої  освіти  для  всіх  громадян, задоволення освітніх потреб особи, залучення  широкої  громадськості  до  вирішення   проблем  навчання  і  виховання.
      1. Основними  завданнями  піклувальної  ради  є:
  • сприяння  виконанню  законодавства  України  щодо  обовязковості  повної  загальної        середньої  освіти;
  • співпраця з органами виконавчої влади, організаціями, підприємствами, установами,  навчальними  закладами,  окремими  громадянами, спрямована  на  поліпшення  умов  навчання  і  виховання  учнів  у   навчальному  закладі;
  • зміцненні  навчально-виробничої,  наукової,  матеріально-технічної, культурно-спортивної , корекційно-відновної, та  лікувально-оздоровчої  бази  навчального закладу;
  • організація  змістовного  дозвілля  та  оздоровлення  учнів, педагогічних  працівників;
  • вироблення  рекомендацій  щодо  раціонального  використання  фонду  загальнообов’язко-вого  навчання;
  • запобігання  дитячій  бездоглядності;
  • сприяння  працевлаштуванню  випускників  навчального  закладу;
  • стимулювання  творчої  праці  педагогічних  працівників  та  учнів;
  • всебічне  зміцнення  звязків  між  родинами  учнів  та  навчальним  закладом.
      1. Піклувальна рада формується у складі  осіб  з  представників  місцевих  органів  виконавчої  влади, підприємств, установ, організацій, навчальних  закладів, окремих  громадян,  у  тому числі і іноземних. Члени піклувальої  ради  обираються  на  загальних  зборах  навчального закладу шляхом голосування простою більшістю голосів. Члени  піклувальної  ради  працюють  на  громадських  засадах. Не  допускаються  втручання  членів  піклувальної  ради  в  навчально-виховний процес  без  згоди  керівника  загальноосвітнього  навчального  закладу. У випадках, коли  хтось  із членів  піклувальної  ради  вибуває  на  загальних  зборах на  його  місце  обирається  інша  особа.
      1. Піклувальна  рада  діє  на  засадах:
    1. пріоритету  прав  людини,  гармонійного  поєднання  інтересів  особи, суспільства, держави;
    2. дотримання  вимог  законодавства  України;
    3. самоврядування;
    4. колегіальності  ухвалення  рішень;
    5. добровільності  і  рівноправності,  членства;
    6. гласності.
Переглядів: 366 | Додав: admin | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: