П`ятниця, 29.03.2024, 03:11

Немильнянська ЗОШ І-ІІ ступенів

Меню сайту
Наше опитування
Яку інформацію Ви хотіли б побачити на нашому сайті
Всього відповідей: 14
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Пошук
Календар
«  Грудень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Архів записів
Друзі сайту
Головна » 2017 » Грудень » 9 » Статут Немильнянської школи
18:21
Статут Немильнянської школи

             Робота піклувальної ради планується довільно. Кількість засідань визначається їх доцільністю, але як  правило  не  менше  ніж  чотири  рази  на рік.  Позачергове  засідання  можуть  проводитись також  на  вимогу  третини  і  більше  її  членів. Засідання  піклувальної  ради  є  правомочним,  якщо  на  ньому  присутні  не  менше двох  третин  її  членів. Рішення  піклувальної  ради  приймається  простою  більшістю  голосів. Піклувальна  рада  інформує  про  свою  діяльність  у  доступній  формі  на  зборах, у  засобах  масової  інформації,  через  спеціальні  стенди  тощо. 

          Рішення піклувальної ради в 7-денний термін доводяться до відома колективу загальноосвітнього   навчального  закладу,  батьків,  громадськості.  Їх  виконання організовується  членами  піклувальної  ради .

      1. Очолює  піклувальну раду  голова,  який  обирається  шляхом  голосування  на  її засіданні   з  числа  членів  піклувальної  ради. З  числа  членів  піклувальної  ради  також  обираються  заступник  та  секретар. Голова  піклувальної  ради:
  • скликає  і  координує  роботу  піклувальної  ради;
  • готує  і  проводить  засідання,  затверджує  рішення  піклувальної  ради;
  • вивчає  функції  заступника,  секретаря  та  інших  членів;
  • представляє  піклувальну  раду  в  установах,  підприємствах  та  організаціях  з питань,  віднесених  до  її  повноважень.

          Голова  піклувальної  ради  має  право  делегувати  свої  повноваження  членам  піклувальної  ради .

      1. Піклувальна  рада  має  право :
  • вносити на  розгляд  органів  виконавчої  влади,  керівника  загальноосвітнього навчального  закладу, загальних зборів (конференції) пропозиції  щодо  зміцнення матеріально-технічної,  навчально-виробничої, наукової, культурно-спортивної, корекційно-відновної та  лікувально-оздоровчої  бази  навчального  закладу;
  • залучати  додаткові  джерела  фінансування  навчального  закладу;
  • вживати заходи до зміцнення матеріально-технічної і навчально-методичної бази навчального  закладу ;
  • стимулювати  творчої  праці  педагогічних  працівників,  учнів  (вихованців);
  • брати участь у розгляді звернень  громадян  з  питань, що  стосуються  роботи  навчального  закладу,  з  метою  сприяння  їх  вирішенню  у  встановленому  порядку ;
  • створювати комісії, ініціативні групи, до складу яких входять  представники громадськості, педагогічного колективу, батьки або особи, які  їх  замінюють, представники  учнівського  самоврядування;

 4.6.    Директор  навчального  закладу:

  • здійснює керівництво педагогічним колективом, забезпечує раціональний добір і розстановку  кадрів, створює необхідні умови для підвищення фахового  і  кваліфікаційного  рівня  працівників;
  • організовує  навчально-виховний  процес;
  • забезпечує контроль за виконанням  навчальних  планів  і  програм,  рівнем  досягнень  учнів  у  навчанні;       
  • відповідає  за  якість  і  ефективність  роботи  педагогічного  колективу;
  • створює необхідні умови для участі учнів у позакласній  та  позашкільній  роботі, проведення  виховної  роботи;
  • забезпечує дотримання вимог охорони  дитинства,  санітарно-гігієнічних  та  протипожежних  норм,  техніки  безпеки;
  • підтримує  ініціативи  щодо  вдосконалення  системи  навчання  та  виховання ,  заохочення  творчих  пошуків,  дослідно-експериментальної   роботи  педагогів;
  • забезпечує права учнів  (вихованців)  на  захист  їх  від  будь-яких  форм  фізичного або  психічного  насильства; 
  • призначає класних керівників, завідуючих  навчальними  кабінетами,  майстернями,  навчально-дослідними  ділянками;
  • контролює  організацію  харчування  і  медичного  обслуговування  учнів;
  • здійснює  контроль  за  проходженням  працівниками  у  встановлені  терміни   обовязкових   медичних  оглядів  і  несе  за  це  відповідальність;
  • розпоряджається  в  установленому  порядку  шкільним  майном  і  коштами;
  • видає  у  межах  своєї  компетенції  накази  та  розпорядження  і  контролює  їх  виконання ;
  • за  погодженням із профспілковим комітетом затверджує  правила  внутрішнього розпорядку,  посадові  обовязки  працівників  навчального  закладу;
  • створює умови для творчого зростання педагогічних  працівників,  пошуку  та  застосування  ними  ефективних  форм  і  методів  навчання  та  виховання;
  • несе відповідальність за свою діяльність перед учнями, батьками, педагогічними працівниками та загальними (конференцією ),  засновником,  місцевими органами  державної  виконавчої  влади  тощо.
    1.      Обсяг педагогічного навантаження  вчителів  визначається  на  підставі  законодавства директором навчального закладу  і  затверджується  відповідним  органом управління  освітою, у  приватних  навчальних  закладах  -  засновником (власником).

          Обсяг педагогічного навантаження  може  бути  менше  тарифної ставки (посадового окладу)  лише за письмовою згодою  педагогічного  працівника. Перерозподіл педагогічного  навантаження  протягом навчального  року  допускається  лише  у  разі  зміни  кількості  годин  з  окремих  предметів, що передбачається робочим навчальним планом, або за письмовою згодою  педагогічного працівника   з  дотриманням  законодавства  про  працю.

4.8.       У  навчальному  закладі  створюється   постійно   діючий   дорадчий   колегіальний орган  -  педагогічна  рада. Головою педагогічної  ради  є  директор  навчального  закладу.

4.9.       Педагогічна  рада  розглядає  питання :

    • удосконалення  і методичного забезпечення  навчально-виховного  процесу,  планування  та  режиму  роботи  навчального  закладу;
    • переведення учнів до  наступних  класів  і  їх  випуску,  видачі  документу  про  відповідний  рівень  освіти,  нагородження  за  досягнення  у  навчанні;
    • підвищення  кваліфікації  педагогічних  працівників, розвитку їхньої  творчої  ініціативи, впровадження у навчально-виховний процес досягнень науки і  передового педагогічного  досвіду;
    • морального та матеріального заохочення  учнів  (вихованців)  та  працівників  навчального  закладу. 
    1. Робота педагогічної ради планується в довільній формі відповідно  до  потреб  навчального  закладу. Кількість засідань педагогічної  ради  визначається  їх  доцільністю, але  не  може  бути  менше  чотирьох  разів  на  рік.

Члени педагогічної ради мають право виносити на її розгляд  актуальні  питання  навчально-виховного  процесу.

4.11.  У  навчальному  закладі  можуть  створюватися  учнівські  та  вчительські  громадські                                            організації  що  діють  відповідно  до  чинного  законодавства  України.

   

  1. Матеріально – технічна  база

 

5.1.  Матеріально-технічна база навчального закладу включає будівлі, споруди, землю, комунікації, обладнання, транспортні  засоби, службове житло, інші  матеріальні цінності, вартість  яких  відображено  в  балансі  навчального  закладу.

5.2.  Майно  навчального  закладу належить  йому  на  правах  власності, повного  господарського  віддання або оперативного управління відповідно до чинного законодавства, рішення  про  заснування  і  статут  навчального  закладу  та  укладених  ним  угод.

5.3.  Навчальний  заклад  відповідно  до  чинного  законодавства  користується землею, іншими  природними  ресурсами  і  несе  відповідальність  за  дотримання  вимог  та норм  з  їх  охорони.

5.4. Вилучення  основних  фондів, оборотних  коштів  та  іншого  майна  навчального  закладу  проводиться лише у випадках, передбачених чинним законодавством. Збитки, завдані  навчальному  закладу  внаслідок  порушення  його  майнових  прав  іншими юридичними  і  фізичними  особами, відшкодовуються   відповідно  до  чинного  законодавства.

5.5. Для  забезпечення  навчально–виховного  процесу  база  навчального  закладу  складається  із  навчальних кабінетів, майстерні, бібліотеки, архіву, комп’ютерного кабінетів, їдальні, приміщення для інженерно-технічного та навчально-допоміжного персоналу, кімнати психологічного  розвантаження  тощо.

Переглядів: 303 | Додав: admin | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: