Субота, 20.04.2024, 02:11

Немильнянська ЗОШ І-ІІ ступенів

Меню сайту
Наше опитування
Яку інформацію Ви хотіли б побачити на нашому сайті
Всього відповідей: 14
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Пошук
Календар
«  Грудень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Архів записів
Друзі сайту
Головна » 2017 » Грудень » 9 » Річний звіт про діяльність закладу освіти
16:55
Річний звіт про діяльність закладу освіти

Звіт про діяльність закладу освіти  за 2016-2017 н.р.

У минулому році у школі навчалося 36 учнів.

 Працювало 12 вчителів (з них 2 – сумісники) та 5 осіб обслуговуючого персоналу.

Працювала шкільна їдальня.

Випущено 6 учнів, успішно пройшла атестація 4 та 9 класів.

Успішність по школі – 7,2б.

  • суспільно-гуманітарного циклу – 6,7б;
  • природничо-математичного – 6,8б;
  • естетично-прикладного – 8,1б.

 

З загального числа учнів 36чол. в кінці навчального року отримали такі знання:

1. Високий рівень –       9%  учнів.

2. Достатній рівень –    53,2%   учнів.

3. Середній рівень –     21,2%    учнів.

4. Низький рівень –        14,6%  учнів.

 

В предметних районних олімпіадах взяли участь       7  учнів.

 

Результативність освітньої діяльності навчального закладу становить 42,5 балів (достатній рівень)

 

Карта успішності:

природничий цикл – 5,8 б., математичний – 5,5 б., гуманітарний – 6,1 б.

 

Заслуговує на увагу робота школи з таких питань:

  • в учнів навиків самостійного здобувати та застосовувати знання;
  • міжособистісного спілкування.

Немильнянська школа забезпечує належний стан навчально-спортивної бази, навчально-методичної літератури, дотримання санітарно-гігієнічного режиму.

Важливе значення для вирішення проблем школи мала робота педагогічної ради, де розглядалися такі питання:

  • моніторинг як складова успішної діяльності педколективу;

виховання учнів у сімї та школі в умовах нової освітньої стратегії життєвої компетентності;

  • вивчення результативності роботи вчителів, що атестувалися;
  • культури поведінки школяра сьогодення.

 

Результативно працював увесь колектив, зокрема, В. П. Мислінська, Л. М. Тимошенко, З.М. Марчук, Л. В. Новаківська. Вчителі, які атестувалися  - І. В. Чечет та Р. А. Бортник, – досягли покращення якості знань учнів.  Так атестовано випускників з математики: вищий рівень знань – 30%. В школі результативно проводилися виховні заходи, підготовлені вчителями молодших класів Р. А. Бортник, І. В. Чечет.

Методична робота.

Заслуговує уваги робота вчителів історії, початкових класів, музичного мистецтва: їхні роботи представлені на обласній педвиставці.

Багато проводиться дослідницької роботи по творчості Юрія Гудзя, в школі оформлено музейний куточок письменника, продовжуються щорічні літературно-мистецькі зустрічі імені письменника на базі школи.

Учні та вчителі є постійними учасниками районного творчого огляду «Перлини Звягельщини».

Результативно працювало МО класних керівників школи; на належному рівні поставлено роботу з батьками (батьківські збори, батьківський лекторій, родинні свята).

У роботі педколективу  водночас недопрацьовано:

- немає системи у використанні тематичного атестаційного матеріалу, тому що не всі вчителі виготовляють його вчасно; не до кожної теми виготовлено актуальні професійні тести;

-  були порушення записів тематичного атестування та корекції оцінювання знань учнів у класних журналах;

-  вчителями як старших класів, так і початкової ланки виготовлено мало дидактичного матеріалу, що є недопустимим у роботі;

-   відсутня робота з кращими учнями, починаючи з першого класу; недостатньо використовується заохочення, зацікавлення предметом, засоби впливу на бажання учнів навчатися;

- недооформлено кабінет української мови та літератури.

 

 Адміністрацією школи та профкомітетом проводилася серйозна робота з охорони праці, забезпечувалося виконання відповідних заходів.

Систематично проводилося медичне обстеження всіх працівників школи.

Колективний договір виконано повністю.

Всі позабюджетні кошти були спрямовані на поліпшення матеріальної бази школи, ремонт.

Велике значення для забезпечення процесу морального виховання має здійснення внутрішкільного контролю, його якості та науковості.

В школі здійснювався тематичний, фронтальний, попереджувальний та класно-узагальнюючий контроль.

За рік проконтрольовано:

  • ведення ділової документації;
  • єдиного орфографічного режиму;
  • дітей шкільного віку в мікрорайоні школи, відвідування школи, забезпечення всеобучу, забезпечення підручниками, гаряче харчування та матеріальне забезпечення дітей у сім’ях;
  • з учнями, схильними до правопорушень та з  учнями з неадекватною поведінкою;
  • умови навчання та виховання учнів у школі;
  • за роботою вчителів з метою поширення передового педагогічного досвіду;
  • викладання предметів;
  • виконання навчальних планів і програм, якість їх засвоєння;
  • контроль у 5класі;
  • класних керівників;
  • педагогічні технології як засіб розвитку творчої особистості вчителя та учня;
  • читання у 1 та 5класах;
  • операції «Живи, книго!»;
  • повторення з основних навчальних дисциплін;
  • шкільних гуртків;
  • із здійснення морального виховання;
  • санітарно-гігієгчіного режиму в школі;
  • до державної атестації;
  • вчителів на уроці, педагогічні знахідки;
  • за проведенням державної атестації у 9 класі;
  • за підготовкою школи до нового навчального року.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Переглядів: 334 | Додав: admin | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: