П`ятниця, 22.09.2017, 21:51

Немильнянська ЗОШ І-ІІ ступенів

Меню сайту
Наше опитування
Яку інформацію Ви хотіли б побачити на нашому сайті
Всього відповідей: 8
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Пошук
Календар
«  Січень 2014  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Архів записів
Друзі сайту
Головна » 2014 » Січень » 9 » Звіт директора
12:56
Звіт директора
Звіт 
директора Немильнянської ЗОШ І-ІІ ступенів 
про свою діяльність на посаді протягом 2008-2013 навчальних років. 

1. Загальна інформація про школу.
Немильнянська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів є комунальною власністю Новоград-Волинської районної ради Житомирської області. Управління та фінансування здійснюється відділом освіти Новоград-Волинської РДА, якому делеговані відповідні повноваження. Будівля школи прийнята в експлуатацію 1963 році, земельна ділянка, яка належить школі має площу 1 га. У 2013-2014 навчальному році в школі працює 12 педагогічних працівників та 6 працівників з числа обслуговуючого персоналу. Навчається 55учнів, середня наповнюваність класів становить 6 учнів.

2. Кадрове забезпечення.
У роботі як керівник вважаю головним завданням гідне забезпечення кадрами. У нинішньому навчальному році штатними працівниками наша школа забезпечена на 100% відповідно до фахової підготовки, їх особистих та колективних якостей, працездатності та інших характеристик. Час диктує все нові і нові вимоги до вчителя, тому за п’ять останніх років усі вчителі школи оволоділи навичками роботи комп’ютером, оргтехнікою, вміють використовувати їх у своїй діяльності в навчально-виховному процесі. За якісним складом педагогічних працівників наша школа посідає гідне місце в районі:
3 вчителі мають вищу кваліфікаційну категорію та звання «Старший вчитель»;
5 вчителів мають першу кваліфікаційну категорію;
1 вчитель має другу кваліфікаційну категорію;
2 вчителі мають кваліфікаційну категорію «спеціаліст».
Належну увагу приділяю – у розрізі базових дисциплін – середньому тижневому навантаженню педпрацівників, яке становить 18,5годин.

3. Методична робота.
У школі вона систематично проводится на діагностичній основі. Науково-методична робота педколективу ведеться скоординовано з роботою Слободороманівського освітнього округу, полягає у діяльності діагностичної групи, методобєднанні класних керівників у школі; в участі у районних методобєднаннях, творчих групах, семінарах та проведенні останніх на базі школи в тому числі. Вчителі ввіреної мені школи – активні постійні учасники педагогічних виставок, конкурсів фахової майстерності:
на період з 2009 року і по сьогодні школа має 9 учасників конкурсу «Вчитель року», з них 7 – переможці районного етапу цього конкурсу;
беруть участь у педагогічних виставках і мають дипломи обласного етапу цієї виставки за 2009, 2010 роки; Результати методичної роботи школи було гідно оцінено під час проведення атестаційної експертизи у 2010-2011навчальному році До реалізації завдань методичної роботи активно залучаються вчителі, які мають педагогічні звання та вищу кваліфікаційну категорію. Вони є керівниками шкільного методичного об’єднання, творчих груп освітянського округу, наставниками молодих учителів. За їх активної участі проходять предметні тижні, методичні засідання тощо.За приклад для наслідування ставлю предметні тижні вчителя математики Віти Петрівни Мислінської, роботу методоб’єднаня класних керівників (Л.М. Тимошенко).
В організації науково-методичної роботи з педагогічними кадрами школи результативно використовуються можливості шкільного методичного куточка, де сконцентровані нормативні документи про освіту, програми з базових дисциплін, матеріали з досвіду роботи кожного учителя, матеріали діяльності шкільних методичних об’єднань та творчих груп, науково-методична та психолого-педагогічна література, зразки оформлення шкільної документації, матеріалів на різноманітні конкурси, технічні засоби (комп’ютер, копіювальна техніка) тощо.
Результативною за п’ятирічний період була робота всіх методичних об’єднань та груп. Учителі провели ряд відкритих уроків, виховних заходів, ділились досвідом роботи над проблемними темами, зросла їх педагогічна майстерність.

У 2009- 2013рр. атестувалося 14 учителів. За результати атестацій 4 вчителям встановлено кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії», 1 -підтверджено категорію «спеціаліст вищої категорії», 3 – присвоєно звання «Старший учитель», 6 – підтверджено, встановлено І, ІІ кваліфікаційну категорію та кв. кат. «спеціаліст».
Педагоги школи активно залучаються до роботи у районних семінарах, засіданнях творчих та ініціативних груп тощо. Так, на базі школи за звітний період було організовано та проведено 5 районних семінарів, засідання творчої групи вчителів української мови району.

Зокрема, у 2010р. школа посіла 5 місце у загальному районному рейтингу шкіл І-ІІступенів, а у нинішньому – 5 місце у рейтингу предметних олімпіад свого освітнього округу.
Аналіз якісного складу та освітнього рівня педагогічних працівників школи дозволяють зробити висновок про можливість проведення навчально-виховного процесу на високому рівні.

4. Навчальна діяльність учнів.
Робота нашого педколективу спрямована на особистісно-зорієнтоване навчання і виховання школярів. Велика увага у школі приділяється охопленню дітей навчанням. Щороку станом на 1 вересня до першого класу Немильнянської ЗОШ залучені всі діти, яким виповнилось 6 років.
Учні нашої школи традиційно активні учасники міжнародних конкурсів «Левеня» та «Кенгуру», мовознавчих конкурсів. Досить хороші показники участі наших школярів у районних та окружних олімпіадах.
Навчальні досягнення 2009- 2010 навчального року:
Математика – ІІ місце (район);
Тр.навч. – ІІ місце (район).
Навчальні досягнення 2010- 2011 навчального року:
Рос.мова – ІІІ місце (район);
Навчальні досягнення 2011- 2012 навчального року:
Рос.мова – ІІ місце (район);
Навчальні досягнення 2012- 2013 навчального року:
Конкурс знавців рідної мови ім.. Петра Яцика – 5 місце (район)
Навчальні досягнення 2013-2014 навчального року на рівні освітнього округу мають таку результативність:
Укр.мова – ІІІ місце,7кл.
Укр..мова - ІІІ місце, 9кл.
Фізика – І місце, 9кл.
Рос.мова – ІІ місце, 9кл.
Рос.мова – ІІІ місце, 8кл.
Географія – ІІ місце, 9кл.
Хімія – І місце, 9кл.
Хімія – І місце, 8кл.
Тр.навч. – І місце, 9кл.
Тр.навч. – ІІ місце, 8кл.
Біологія – І місце,8кл.
Біологія – ІІ місце,9кл.

6. Виховна та позакласна робота.
Пріоритетними питаннями у виховній роботі нашої школи залишається забезпечення всебічного розвитку особистості. У зв'язку з цим виховна діяльність школи здійснюється за такими напрямками:
• Морально-етичне виховання.
• Художньо-естетичне виховання.
• Громадянсько-патріотичне виховання.
• Трудове виховання.
• Фізичне виховання і пропаганда здорового способу життя.
• Екологічне виховання.
Районні виховні заходи у яких бере щороку участь Немильнянська школа і показує відмінні результати:
• Районний огляд художньої учнівської та вчительської самодіяльності «Перлини Звягельщини».
• Конкурс «Нащадки козацької слави»
• Конкурс екологічних агітбригад
Учні та вчителі школи брали участь в обласному етапі пісенного конкурсу «Червона рута-2012», у роботі обласного літоб’єднання ім.М. Клименка.
Особливе місце у виховній роботі нашої школи належить роботі з обдарованими дітьми та підтримці творчих здібностей членів педколективу. Зокрема, шкільні співочі таланти Олександра Гудзь та Богдана Вишковець визнані на рівні району. При школі створено вчительський ансамбль «Немильняночка», котрий виконує авторські пісні та має авторські пісенні збірки «Світ- чудовий!» та «Мелодії жіночої душі».
Немильнянська школа вже вісім років поспіль є зустрічаючою стороною й активним учасником республіканських літературно-мистецьких зустрічей «Липневий янгол» ім.Юрка Гудзя . У приміщенні школи створено музей письменника, діє гурток літератури рідного краю.
Школа працює над реалізацією навчально-виховних проектів «Екологічна стежина», «Здоров’я і довкілля» «Юрко Гудзь – мандрівний дяк сучасної української літератури», «Духовні скарби рідного села», «Історія школи», котрі всебічно висвітлюють усі аспекти виховної роботи.
7. Правовиховна робота.
У ввіреному мені навчальному закладі за увесь час моєї роботи на посаді немає жодного учня, котрий перебуває на обліку як правопорушник, і це є нашою гордістю. Над питаннями правового виховання у нас працює весь педагогічний колектив. Ми перебуваємо у тісному зв’язку з сільською радою, громадськістю, дільничним інспектором міліції. Правове виховання здійснюємо за допомогою батьківських зборів, роботи з батьківським комітетом, радою школи. Під постійним особливим контролем тримаємо сім’ї, котрі перебувають у складних життєвих обставинах, особливо ті, котрі багатодітні та неповні. Діти з таких сімей у нас в зоні посиленої уваги як класних керівників, так і всього колективу
8. Соціальний захист.
Соціальна підтримка дітей пільгових категорій, що навчаються у школі, проводиться згідно з діючим законодавством. На початок навчального року були підготовлені списки учнів пільгових категорій. Кількість дітей у них становить:
• інвалідів – 2;
• малозабезпечених - 8;
• з неповних сімей – 3;
• багатодітних – 23.
Ці діти постійно перебувають у центрі уваги адміністрації школи. Для них організовано участь у таких заходах: районний фестиваль «Повір у себе», участь у новорічних заходах з подарунками, подарунки до нового навчального року за кошти центру соціальних служб для молоді, оздоровлення у пришкільному дитячому таборі «Веселка» у 2010р. Також за бюджетний кошт діти з малозабезпечених сімей щоденно отримують безкоштовне гаряче харчування у шкільній їдальні.
9. Профорієнтаційна робота.
Професійна підготовка молоді починається ще в шкільні роки. Завдання школи – підготувати підростаюче покоління до свідомого вибору професії. Профорієнтаційна робота у Немильнянській школі здійснюється під час навчально-виховного процесу: виховання трудових навичок у школярів під час прибирання території, розширення знань про професії на уроках, виховні тематичні бесіди профорієнтаційного спрямування. Про значну профорієнтаційну роботу з учнями свідчить те, що за п’ять останніх років продовжили навчання всі випускники: 2 – Слободороманівській гімназії та професійних навчальних закладах району,області, столиці, причому всі 100% – на бюджетній формі навчання.

10. Співпраця з батьками.
Виховання учня в школі і сім’ї – щоденний нерозривний процес. Батьки беруть активну участь у навчально-виховному процесі. У роботі з батьками основне навантаження лежить на методобєднанні класних керівників (Тимошенко Л.М.). Класні керівники тісно співпрацюють з сім’ями своїх вихованців: відвідують дитину вдома, спілкуються з родиною. Діти школи, котрі мають проблеми у родинах, перебувають під педагогічно-соціальним супроводом. Саме тому вчителі разом з соціальним працівником провели профілактичну роботу з родинами О. Матвійчука, А.Ліпського, О.Левицького, де мали місце факти насильства в сім’ї, та працюють з мамою учня Ейсмонта Вадима у напрямі соціальної адаптації дитини, оскільки хлопчик має проблеми у цьому питанні. Свої спостереження заносять до щоденника психолого-педагогічних спостережень. Також співпрацюють з батьками стосовно позитивного налаштування їхніх дітей на навчання: внаслідок цього учні активніше беруть участь у предметних олімпіадах та конкурсах. Завдяки тісній позитивній співпраці батьки беруть участь у щорічній підготовці школи до навчального року.
11. Збереження і зміцнення здоров’я учнів та працівників.
Медичне обслуговування учнів та працівників школи організовано відповідно до нормативно-правової бази. Щорічно діти проходять медичне обстеження. . Відповідно до результатів медичного огляду дітей, на підставі довідок лікувальної установи, у школі формуються спеціальні медичні групи, а також уточнені списки учнів підготовчої, основної групи та групи звільнених від занять фізичною культурою на навчальний рік. Відповідно цих списків видається наказ по школі. Медичне обслуговування працівників школи організовано також на базі міськрайТМО. Вони щорічно проходять поглиблений медичний огляд. У планах виховної роботи кожного класного керівника є розділ «заходи по збереженню життя і здоров’я дітей».

12. Стан охорони праці та безпеки життєдіяльності.
Робота з охорони праці та безпеки життєдіяльності ведеться на належному рівні. Про це свідчить факт: випадки дитячого травматизму на уроках та в урочний час за звітний період відсутні.

13. Фінансово-господарська діяльність.
Будівля школи прийнята в експлуатацію 50 років тому. Але не зважаючи на великий вік та зношеність, адміністрація школи разом з колективом постійно працює над удосконаленням матеріально-технічної бази, підтриманню її у робочому стані. За останні п’ять років перекладено всі грубки, лежаки, димоходи,замінено дерев’яні конструкції на даху школи. За сприяння народного депутата В.Литвина у 2012-2013н.р. замінено всі вікна та двері на металопластикові, обладнано кімнату-музей, клас під комп’ютерний. Кошти на ремонт школи – в основному позабюджетні, здебільшого батьківські та педколективу. От за їх рахунок і здійснюємо ремонти та підготовку класних кімнат до навчального року. Причому, незважаючи на офіційні терміни, робимо ремонт значно раніше, до 1липня, оскільки саме цього дня у музеї школи відбувається щорічне свято «Липневий янгол».

14. Управлінська діяльність.
Управління школою здійснюється згідно річного плану роботи школи, плану внутрішкільного контролю та календарних планів вчителів-предметників і планів виховної роботи класних керівників.
Регламентують діяльність загальноосвітнього навчального закладу усі нормативно-правові документи. З підключенням школи до мережі Інтернет стало можливим користуватися матеріалами різних освітніх сайтів.
Контроль як управлінську функцію я систематично удосконалюю: тримаю в полі зору управління найважливіші питання школи, своєчасно реагую на відхилення від норми та на негативні явища, намагаюся віднайти невикористані резерви. Підтримую доброзичливу трудову атмосферу в колективі. У роботі застосовую як традиційні – вивчення стану викладання предметів, виконання навчальних програм, контроль за веденням класної документації – так і інноваційні методи: використання на уроках ІКТ. Контроль проводжу на діагностичній основі, що відображається у рішеннях педрад, наказах, довідках; проводяться під моїм керівництвом дослідження, моніторинги. Стиль керівництва Немильнянською школою більш близький до демократичного, так як більшість рішень приймаються на основі врахування думки колективу й інтересів справи, створюється такий мікроклімат, коли успіхи кожного сприймаються позитивно, ініціатива й самостійність підтримуються, повноваження – делегуються. Проблеми колективу обговорюються й виробляються різні варіанти рішення, з них обирається найбільш оптимальний, затверджується і в подальшому здійснюється. Як керівник у роботі з підлеглими дотримуюся партнерського стилю керівництва, причому і з педагогічними, і з технічними працівниками. Основними формами спілкування є наради, індивідуальні бесіди, інформування. Контроль здійснюється не заради пошуку винних, а заради позитивного кінцевого результату. На моє переконання, завдяки такому стилю керівництва у школі залишається мінімум агресивності, наявне творче вирішення справ; переважають такі методи керівництва як порада, особистий приклад, похвала; ставлення до людей – шанобливе, вимогливість поєднується із справедливістю, спілкування – ввічливе, поштиве, рідко – з наказом. У зв'язку з цим я надаю колегам більше самостійності, відповідної їхній кваліфікації і характеру роботи, створюю необхідні умови для самореалізації. У кожному зі своїх підлеглих бачу, насамперед, особистість у всьому розмаїтті її людських якостей і властивостей. Таких якостей у адміністративній роботі вимагаю не тільки від себе, а й від своїх колег у ставленні до учнів.

Саме тому, вважаю, на сьогодні школа, котрою керую чверть віку і котрій присвятила фактично все своє свідоме життя, є такою, про котру не соромлячись може згадати як про достойну сторінку біографії і кожен її випускник, і кожен вчитель, котрий проходив свій педагогічний гарт у її затишних стінах, серед її творчого талановитого самодостатнього колективу.
Переглядів: 334 | Додав: admin | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: